Kära hyresgäster,
Vi vill påminna er alla hyresgäster om att senast den 31 maj 2023 behöver ni välja aviseringsmetod och skapa konto på Mina sidor.
Som ett led i vårt hållbarhetsarbete försöker vi minska vårt koldioxidavtryck och det innebär bland annat att vi försöker övergå från pappersavier till digitala leveransmetoder.
Digitala hyresavier
ADR erbjuder för tillfället två sätt att erhålla digitala hyresavier:
Mina sidor
Vare sig du är privatperson eller företagskund hos oss kan du som skapat ett konto (Mina Sidor) och ta del av dina hyresavier på ett smidigt sätt. Privatpersoner loggar in med Bank-ID och företagskunder behöver vid första inloggningen kontakta forvaltning@adrfastigheter.se och uppge en mejladress för att erhålla ett användarnamn och lösenord.
Viktigt att känna till att det endast är personen som är hyresgäst och som ingått hyresavtalet med ADR som kan logga in på Mina Sidor via Bank-ID.
Pappersfaktura
Har du inte möjlighet att ta emot hyresavin på något av de föreslagna sätten kan vi fortsatt skicka hyresavin till dig per post. Observera dock att det tillkommer en fakturaavgift på 60 kronor på våra pappersfakturor för att täcka våra administrativa kostnader.
Var ute i god tid. Hyresgäster som inte gjort ändringar enligt ovan, senast den 31 maj 2023 aviseras per post och fakturaavgiften kommer tillkomma på hyresavin.